سنگ چینی از جمله سنگ های کاربردی در صنعت ساخت و ساز است که هم برای نمای ساختمان و هم دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.از جمله معروف ترین معادنی که می توان این سنگ را از آن ها استخراج نمود معادن سنگ الیگودرز، نیریز، سیرجان و قروه است. این نوع سنگ در دسته ی سنگ های آهکی دگرگون قرار می گیرد و از بلورهای درشت و قابل رویت تشکیل شده است.

سنگ چینی
سنگ چینی

خواص و ویژگی ها

این نوع سنگ دارای رنگ سنگ خالص، سفید و بلورین و رگه و خطوط تیره به رنگ خاکستری است. وجود رگه های تیره و خاکستری در این سنگ نشان دهنده مواد کربن دار در آن می باشد. به علت رنگ روشن و جلای خیره کننده، نور پس از تابیدن به آن منعکس می شود و به همین سبب از آن به عنوان سنگ نمای ساختمان بهره می گیرند. از ویژگی های دیگر این سنگ نیز می توان به رنگ روشن، شفافیت و ساب پذیری بالا، نفوذ آب ناچیز، مقاومت مناسب در برابر فشار و رطوبت اشاره نمود. همچنین گفتنی است این سنگ ها یکی از محبوب ترین محصولات برای صادرات نیز محسوب می شوند.

نمونه ای از سنگ چینی
نمونه ای از سنگ چینی

کاربردهای سنگ چینی

مهمترین کاربرد های این سنگ محبوب عباتند از :

قابلیت استفاده به عنوان سنگ پله ، سنگ کف و سنگ فرش ، استفاده در ساخت نمای داخلی و خارجی ساختمان ، دیواره های لابی، آسانسور ، ورودی و..

انواع سنگ چینی

این سنگ از نظر معدن اولیه ، کیفیت و جنس دارای انواع مختلفی می باشد که مهم ترین آن ها عباتند از :

1. سنگ قروه

2. سنگ لایبید

3. سنگ ازنا

4. سنگ سیرجان

5. سنگ نیریز

” جهت مشاهده محصولاتی مانند سنگ چینی کوهستان ، سنگ لایبید ، سنگ ازنا کلیک کنید “

خرید سنگ چینی

صنایع سنگ سعیدی با بکارگیری کارشناسان متعهد و با تجربه و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های فن آوری سنگ در دو خط تایل و اسلب ، تولید کننده اختصاصی و انحصاری سنگ مرمریت سمیرم و همچنین مرغوب ترین سنگ های ساختمانی از جمله: سنگ مرمریت ، چینی و کریستال با کیفیت صادراتی می باشد. شما عزیزان برای خرید و ثبت سفارش این نوع سنگ می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت آن با خبر شوید و برای خرید اقدام کنید.

تلفن تماس :

09133001988

آدرس :

سنگبری سعیدی خ 26 محمودآباد کارخانه مرکزی

تلفن پشتیبانی :

03133804099